Medemsträff

Den 14 april 2015 genomfördes en medlemsträff för nyblivna medlemmar 2013 och 2014. Träffen var lyckad!

Alla fick tillfälle att berätta om sin forskning. Frågor uppstod och önskemål framfördes om vad de närvarande medlemmarna önskade av föreningen.
Vilket var föreläsningar om många olika ämnen, bl.a. kartor, indelningsverket och soldaternas olika grader och betydelse i krigsmaktens tjänst.

Föreningen fick också motta positiva omdömen av de närvarande för föreningens aktiviteter. Vilket självklart är tillfredsställande att höra.

Vi snuddade vid tänkta programpunkter för hösten och fick mycket bra synpunkter om genomförandet.

Diskussioner hit och dit visade snart att tiden inte riktigit ville räcka till, så som det ofta blir när man har trevligt.
Avsikten är att medlemsmöten kommer att upprepas.

Tack till alla närvarande för ett givande och roligt möte!